Matklubben
Marie, Vanja og Berling har kjent hverandre siden skolen. De tre kvinnene er på sitt livs høst og sliter med hver sine problemer. Etter en turbulent tid i Danmark, bestemmer de seg for å ta et kokkekurs i Sør-Italia. Det blir imidlertid ikke helt den turen de hadde forventet, og de varme middelhavskveldene byr på flørt, sjalusi og sannheter som plutselig kommer til overflaten. Midt i forvirringen oppdager de tre at livet har mye mer å by på og at det aldri er for sent.