Observations At 65 Degrees South
Et team på ni forskere legger ut på en ekspedisjon til Antarktis. Hva har de valgt som fremkomstmiddel? En liten seilbåt. Dette er en nær og menneskelig fortelling om å leve og jobbe tett sammen under ekstreme forhold mens raske globale endringer, nært forestående habitatødeleggelser og tidens holdninger til miljøet truer alt.