Rekonstruktio
To gamle skolekamerater, Pia og Lassi, møtes for å mimre om ungdomstiden sin, når et gammelt brev dukker opp, og bringer tilbake ganske forskjellige minner om en skolefest på et hotell i 1982.
To gamle skolekamerater, Pia og Lassi, møtes for å mimre ungdomstiden sin. Når ungdomsminnene deres begynner å våkne, bringer et brev Pia én gang skrev tilbake ganske forskjellige minner om en skolefest på et hotell tilbake i 1982.