Savnet
Krimdramaet «Savnet» er Colin Nutleys første TV-serie på tjue år. Helena Bergström spiller politimester Maja Silver, som reiser tilbake til sin gamle hjemby i det svenske bibelbeltet for å gjenforenes med datteren Rebecka (Molly Nutley). Et nifst funn får frykt til å spre seg i det lille lokalsamfunnet.