Once Upon a Time in Wonderland
I viktoriatidens England forteller Alice om et rart, nytt land på den andre siden av et kaninhull. En usynlig katt, en kålorm som røyker, og snakkende spillkort er bare noe av alt det fantastiske hun har fått se.
I viktoriatidens England forteller den unge og vakre Alice om et rart, nytt land som finnes på den andre siden av et kaninhull. En usynlig katt, en kålorm som røyker vannpipe, og snakkende spillkort er bare noe av alt det fantastiske hun har fått se på reisen. Denne jenta må være sinnssyk. Legene vil gi henne en behandling som får henne til å glemme det hun har sett – alt sammen. Alice ser ut til å ville legge dette bak seg, særlig minnet om ånden hun ble forelsket i, men tapte for alltid, den kjekke og mystiske Cyrus. Innerst inne vet imidlertid Alice at den verdenen hun har opplevd, er virkelig. I siste sekund ankommer Hjerterknekt og den ustyrlige hvite kaninen for å redde henne fra hennes skjebne. Sammen faller trekløveret gjennom kaninhullet til Eventyrland, der absolutt alt kan skje.