Dokumentarer, Musikk
Alalá, (lykke i språket Caló – spansk og portugisisk romani), viser det sosiale portrettet av et populært sevillansk nabolag som bare kommer til syne på arrangementssidene. De siste årene har det blitt til et flerkulturelt rom, som til tross for de vanskelige forholdene de pleide å leve i, aldri mistet gleden.