BECOMING KARL LAGERFELD
I 1972 er 38-årige Karl Lagerfeld en konfeksjonsdesigner lite kjent for offentligheten. Når hans veier krysses med den unge Jacques de Bascher, en ambisiøs og forførende playboy, endrer alt seg. Karl tør endelig å drømme stort. En tøff konkurranse begynner mellom ham og hans venn, motekunst-geniet Yves Saint Laurent, og den formidable forretningsmannen Pierre Bergé. Glamour, ego-kamper, ekstravagante feiringer og destruktiv lidenskap: Se hvordan Karl Lagerfeld ble en legende.