The Ponds
I hjertet av Londons Hampstead Heath ligger tre dammer, et fristed for et fellesskap av svømmere året rundt. Denne dokumentaren, som ble filmet over tolv måneder, fanger deres daglige ritualer, samtaler og øyeblikk med stille ettertanke. Det er et portrett av en unik urban oase hvor folk finner hvile, kontakt og et øyeblikk med fred fra sine hektiske liv.