Inocente
Fem menn blir arrestert i Spania, anklaget for å finansiere Al-Qaida. Innocente er beretningen om en forretningsmann fra Valencia, og de 120 intense timene han må utstå i isolasjon. Filmen følger hans kamp for rettferdighet og forsøk på å bevise sin uskyld mot en alvorlig anklage.