VE Day in Colour: World's Biggest Party
Gjenopplev øyeblikket da verden brøt ut i gledelig feiring. Denne fargedokumentaren fanger den rene lettelsen og takknemligheten på frigjøringsdagendagen, da fred ble erklært i Europa etter seks lange krigsår. Det er historien om dagen da mørket tok slutt og en ny fremtid begynte.