One Minute
Lizzy og Nike er i tjueårene og er i ferd med å flytte inn i en ny leilighet. De får øye på dobbeltgjengerne sine i en leilighet tvers over gata. Jentene innser snart at disse naboene ligger ett minutt fram i tid, og at de, Lizzy og Nike, faktisk speiler dobbeltgjengerne. Når de får øye på en maskert mann på balkongen overfor seg, må de forsøke å advare sine framtidige jeg for å overleve.