Atom, The: A Love Affair
Passie, geloof, verraad en hoop. Het turbulente verhaal van de haat-liefdeverhouding van het Westen met kernenergie gedurende de afgelopen 70 jaar. Met degenen die het uit eerste hand hebben ervaren.