Great Expectations
Gebaseerd op de klassieker van Charles Dickens vertelt dit dramatische verhaal het verloop van de ontwikkeling van een jongeman naar volwassenheid en de invloed van de bijzondere mensen die zijn leven voorgoed veranderen.
Een aankomend kunstenaar (Ethan Hawke) die al sinds zijn kindertijd geobsedeerd is door Estella (Gwyneth Paltrow), het nichtje van een zeer rijke vrouw, overtuigt de volwassen Estella om voor hem model te staan. Dit leidt tot de mogelijkheid dat Finns grootste droom werkelijkheid wordt, tezamen met zijn donkerste angsten, in deze eigentijdse verfilming van de Charles Dickens-klassieker met Robert De Niro en Anne Bancroft als hoofdrolspelers.