Ice Age: Collision Course
Op Scrats zoektocht naar de ongrijpbare eikel komt hij in een universum terecht waar hij per ongeluk kosmische gebeurtenissen in gang zet die de wereld van Ice Age transformeren en bedreigen. Om iedereen te redden moeten Sid, Manny, Diego en de rest van de kudde hun huis verlaten op een zoektocht vol komedie en avontuur, naar een nieuw land waarbij ze een reeks kleurrijke karakters tegenkomen.