Matopos
In een Afrikaans dorp wordt een jong blind kind het slachtoffer van een storm. Een engel leert hem hoe hij zijn angsten kan overwinnen. Met behulp van een fluit bezweert het kind de angsten van de dorpelingen en biedt het een nieuwe visie op de natuur.