(otto)
Lapseton nainen varastaa pienen tytön mielikuvitusystävän ja salaa kaiken mieheltään. Nainen nauttii elämästä mielikuvituslapsensa kanssa, mutta samalla etääntyy puolisostaan. Kun tyttö saapuu hakemaan ystäväänsä takaisin, vain mielikuvituksen voima voi tuoda kaikki jälleen yhteen.