Rain Catcher
De jonge fotograaf Water Zen is nieuw in de stad en legt de spookachtige schoonheid van Barbican Estate in Londen vast. Al snel merkt hij op dat op al zijn foto's een griezelige man staat. Of hij nu opgaat in de menigte of uit verre ramen tuurt, deze figuur staart altijd intens in de camera. Terwijl Water Zen op onderzoek uitgaat, ontdekt hij een waarheid die zijn realiteit op zijn kop zet en zijn leven voorgoed zal veranderen.