Paco Loco, viva el noise
Maak kennis met Paco Loco, de wilde en getalenteerde goeroe van de Spaanse indiemuziek. Deze producer en muzikant is al dertig jaar een drijvende kracht in de undergroundscene van het land. Deze film is een eerbetoon aan de man achter het geluid, een legende die leeft voor de muziek.