Ramoncín. Una vida en el filo
Deze film volgt het rauwe, ongefilterde leven van Ramoncín, een van de belangrijkste figuren uit de Spaanse rock. Hij is van bescheiden afkomst in Madrid en werd een rockster, televisieberoemdheid en fel pleitbezorger van artiestenrechten. Zijn verhaal is een levende geschiedenis van de culturele transformatie van Spanje in de afgelopen veertig jaar.