Every Day Fry-Day
Ongeveer zestig procent van de Nederlandse huishoudens heeft een airfryer, maar de meeste mensen gebruiken het apparaat alleen maar voor de friet en bitterballen. Zonde, want je kan er zoveel meer mee! Daarom laat Danny Jansen in Every day Fry-day zien hoe veelzijdig deze mini hete luchtoven is.
Deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny Jansen zien hoe je lasagne maakt in de airfryer.
Vandaag laat Danny Jansen zien hoe je kip, patat en appelmoes maakt in de airfryer.
Deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny Jansen zien hoe je papillote maakt in de airfryer.
In Every day Fry-day laat Danny Jansen zien hoe je babi pangang maakt in de airfryer.
In deze aflevering laat Danny Jansen zien hoe je een borrelplank maakt in de airfryer.
Deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny Jansen zien hoe je zalm klaarmaakt in de airfryer.
Deze aflevering laat Danny Jansen zien hoe je een hartige vegetarische taart maakt in de airfryer.
Deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny Jansen zien hoe je risotto maakt in de airfryer.
In deze aflevering laat Danny Jansen zien hoe je Aziatische lekkernijen maakt in de airfryer.