Wat Eten We Vandaag?
In deze aflevering vertellen Job & Perry hoe je het allerbeste een rollade van buikspek kan maken.
Hugo gaat aan de slag met een vegetarische variant van één van de populairste kerstrecepten.
In deze aflevering van Wat Eten We Vandaag? maakt Hugo eend, zijn favoriete stukje vlees.
In deze speciale aflevering van Wat Eten We Vandaag? gaan Job & Perry zelf zalm roken.