When the Cat's Away
Wanneer Tom niet thuis is, nemen Mickey, Minnie en een groep ondeugende muizen zijn huis over en vermaken ze zich met allerlei muzikale streken. Mickey en Minnie dansen over de pianotoetsen, gebruiken een stuk kaas als pianorol en bedenken een inventieve manier om een grammofoonplaat af te spelen.