Animali Nella Grande Guerra
In de Eerste Wereldoorlog werden paarden, honden, muildieren, ezels, duiven en andere dieren naar het front gestuurd, waar ze samen met de soldaten gruwelijkheden moesten doorstaan en stierven door uithongering.