Camping Out
Mickey, Minnie, Clarabella Koe en Karel Paardepoot zijn aan het kamperen en genieten van het buitenleven, totdat de komst van één mug ontaardt in een grootscheepse aanval van een leger van stekende insecten. De kampeerders gaan de confrontatie aan met een aantal vindingrijke trucjes.