Moz and I
Een rockumentary die het fenomeen fan beschrijft door het leven van de Dj Luis Le Nuit (Barcelona), de meest onvoorwaardelijke en innemende fan van Steven Patrick Morrissey (The Smiths). De documentaire onderzoekt de persoonlijke evolutie van Le Nuit als Dj en de muzikale carrière van Morrissey, evenals de transformatie van de indie-scene van Barcelona.