Ahoy piraten
Piraatje' spelen is altijd leuk, en wie wil er nu geen schatkist vinden? Ga met onze drie piraten mee op hun piratenschip om nieuwe landen te verkennen en puzzels en raadsels op te lossen om de schatkist te vinden. De schatkist is altijd gevuld met leuke spullen om een feestje mee te bouwen!