De mini-bende
Baby vlinder en zijn dierenvriendjes hebben samen plezier en helpen elkaar alledaagse problemen op te lossen, zoals op de dag dat ze naar het strand gingen of goocheltrucs deden of in een band speelden! Samen lossen ze de moeilijkheden op die ze tegenkomen, omdat ze weten dat vrienden het allerbelangrijkste zijn!