Slakkenspoor
Ga met onze vriendelijke slakkenverkenner mee als hij naar buiten gaat om de natuur te onderzoeken. Op zijn reizen ontmoet hij verschillende dieren en doet hij belangrijke ontdekkingen over hun levenswijzen en gewoonten door grappige vragen te stellen.