Dat ene woord - Feyenoord
Voetbalclub Feyenoord wordt van binnenuit gevolgd in het seizoen 2020/21. Unieke beelden uit o.a. de kleedkamer en boardroom brengen de club en alle hoofdrolspelers dichterbij het publiek dan ooit.