Irene's Ghost
Iain was pas drie toen zijn moeder Irene overleed. Door het stilzwijgen van de familie was ze niet meer dan een geest in zijn leven. Als hij tientallen jaren later zelf vader wordt, besluit hij de waarheid over haar te achterhalen in een emotioneel detectiveverhaal, dat haar vergeten leven reconstrueert door middel van film en animatie.