RACE
Met een kort CV, maar veel passie wordt Park Yoonjo aangenomen door een groot PR-bedrijf via een wervingsproject. Het is moeilijk om zichzelf te bewijzen op het werk, maar ze doet nog veel met haar oude vriendin en collega Rye Jaemin, rolmodel Goo Yijung en supporter Seo Donghoon.
PR-medewerker Yoonjo krijgt de kans om een presentatie te geven voor een groot bedrijf, Seyong.
Yoonjo wordt aangenomen door Seyong via het Spec-Out project. De nieuwe CCO zorgt voor ophef.
Yoonjo is druk met de promotie van Spec-Out. Er wordt een artikel gepost over de oneerlijke werving.
Yoonjo twijfelt over alles en Jaemin probeert de waarheid te onthullen. Yijung belt de PR-afdeling.
Jaemin moet Team 1 assisteren. Yoonjo neemt het cosmetica project over en wordt closer met Donghoon.
Yoonjo's voorstel voor Celltics BI shockeert het bedrijf. Ze uit haar gevoelens voor Jaemin.
Yoonjo en Jaemin voelen zich ongemakkelijk. Jaemin ziet hoe Donghoon zijn gevoelens uit aan Yoonjo.
Yoonjo maakt zich zorgen om een publiciteitsplan. De social media post van de CEO ondermijnt Yijung.
Negatieve publiciteit geeft problemen. Jaemin vindt vervalste data en wordt beschuldigd.
Jaemin en Yoonjo zien Yijung bij Personeelszaken. Ondertussen heeft Jaemin gemengde gevoelens.