That Thing You Do!
Gesitueerd in 1964, plaatst de film een getalenteerde groep nieuwkomers als The Wonders, een fictieve rockband die aan een humoristische reis begint wanneer hun lied de lijsten aanvoert, in de hoofdrol. Met optredens door het land, van spaghettitentjes tot jaarmarkten, krijgen The Wonders een platendeal, een manager, een trip naar Hollywood en een buitengewone kijk op de vredige tijden van rock-'n-roll.