Repo Men
Beste vrienden Remy en Jake zijn de meest gevreesde 'repo men' van The Union. Ze vorderen peperdure organen terug als klanten hun rekening niet betalen. Maar als Remy na een ongeluk zelf een hypermodern kunsthart krijgt, kan hij niet betalen en slaat hij op de vlucht. De jager wordt de prooi: zijn eigen partner Jake opent de jacht en deinst nergens voor terug om de klus te klaren.