Evan Almighty
Steve Carell en Morgan Freeman schitteren in deze hilarische komedie voor het hele gezin. Wanneer God Evan de opdracht geeft een ark te bouwen, verandert zijn leven van een doorslaand succes in een goddelijke puinhoop.