Get a Horse!
Klassieke, handgetekende animatie en de allermodernste technologie komen samen in dit onweerstaanbare avontuur, met Walt Disney zelf als de stem van Mickey.
Klassieke, handgetekende animatie en de allermodernste technologie komen samen in dit onweerstaanbare avontuur. Mickey, Minnie en vrienden krijgen een lift op een muzikale hooikar, maar Boris Boef probeert ze te overtroeven met zijn rammelkast. Met Walt Disney zelf als de stem van Mickey.