Oswald the Lucky Rabbit
Walt Disney's Oswald the Lucky Rabbit is terug! Voor het eerst in bijna 95 jaar speelt Oswald de hoofdrol in een gloednieuwe, met de hand getekende korte film van Walt Disney Animation Studios.