The Hills Have Eyes 2
In de bergen van Nieuw-Mexico wordt een eenheid soldaten van de National Guard aangevallen door een op de loer liggende stam kannibalistische mutanten.
Wat met de familie Carter begon, eindigde duidelijk niet met de familie Carter. De Yuma Flats Training and Testing Facility in Nieuw-Mexico bestaat uit 2500 vierkante kilometer verboden woestijn en bergen waar het Amerikaanse leger alles test, van wapens tot mensen. Daar krijgen soldaten van de National Guard, die maar net halverwege hun basistraining zijn, een standaardmissie die hun levens voor altijd zal veranderen. Nadat ze in de bergen die boven hen opdoemen iets opmerken wat een knipperend noodsignaal lijkt te zijn, besluit hun sergeant hen mee te nemen op een zoek- en reddingsmissie. De soldaten van de National Guard gaan nu een felle strijd aan met de kannibalistische mutanten die in de verlaten bergen van Nieuw-Mexico schuilen.