Devil's Due
Zach McCall filmt de zwangerschap van zijn kersverse vrouw Samantha voor het nageslacht. Dan ziet hij hoe het lichaam en de geest van zijn vrouw op een bizarre - en vaak angstaanjagende - manier veranderen.