The Omen
Wanneer een Amerikaanse ambassadeur in Engeland denkt dat zijn zoon de antichrist is, worstelt hij met de beslissing om het kind te doden of niet.
In deze angstaanjagende remake van The Omen neemt de Amerikaanse diplomaat Robert Thorn (Liev Schreiver) een wees mee naar huis in plaats van zijn doodgeboren zoon. Dit om zijn vrouw te sparen, die dit niet weet. Na een reeks wrede moorden en ernstige waarschuwingen denken ze echter dat hun kind het kind van de duivel is.