Scrubby
Scrubby vil bo i mammas tykke pels for alltid, men hun begynner å røyte. Han går for å hente en pelsdott som har blåst bort, men når han kommer tilbake, finner han bare en haug med pels og spor i snøen. Scrubby drar ut på leting etter moren og møter en naken skapning som fryser. Er pelsen hans nok til å varme begge to?