Altfor stort
Donald har det gøy med det lille togsettet sitt, men flytter Snipp og Snapps tre etter å ha erklært det som "altfor stort". Når ekornene prøver å få tilbake treet sitt, jager Donald dem. Ekornene lager et hjem for seg selv i et minihus.