Bli med til tilbake til skogen med Bambi og vennene Trampe, Ugle, Blomst og Faline når den klassiske historien fortsetter. Bambi møter faren sin, Skogens Fyrste, som nå må oppdra kalven alene. Men i tidenes eventyr oppdager den stolte forelderen at han kan lære mye fra sin unge sønn. Ikke gå glipp av familiens ubrytelige bånd i denne oppveksthistorien som familien vil nyte igjen og igjen.