Mars: En dag på den røde planeten
En utrolig reise rundt Mars – laget av data fra satellitter og rover. Se den røde planeten som du aldri før har sett den.
En utrolig reise rundt Mars – én runde, fra soloppgang til solnedgang – viser den røde planeten som du aldri før har sett den. Denne filmen utnytter ubrukte data fra satellitter og rovere til å bygge Mars og tolker landskapene for å vise oss den usedvanlige historien. Se universets største vulkan, eldgamle innsjøer, isverdener i rommet og vrakene fra tidligere oppdrag.