Ms. Marvel
Ms. Marvel fra Marvel Studios er en originalserie hvor vi møter Kamala Khan, en muslimsk tenåring som vokser opp i Jersey City i USA. Kamala elsker dataspill og fan-fiction, og er en superhelt-megafan med i overkant livlig fantasi … spesielt når det gjelder Captain Marvel. Men Kamala føler at hun ikke passer inn på skolen, og iblant ikke engang hjemme … helt til hun får superkrefter, akkurat som heltene hun alltid har sett opp til. For livet blir bedre med superkrefter, ikke sant?