Klokkevaskerne
Det er tid for å gapskratte når Mikke, Langbein og Donald kjemper mot brutale tannhjul, vridde fjærer, øredøvende klokker og en sovende stork. Se dem nå nye humoristiske høyder mens de iherdige forsøkene på å rengjøre et klokketårn ender i kaos!