Plutos juletre
Treet som Mikke og Pluto hogger ned og tar med hjem til jul er det som Chip 'n Dale bor i.
Treet som Mikke og Pluto hogger ned og tar med hjem til jul er det som Chip 'n Dale bor i. Pluto prøver å fortelle Mikke dette mens treet blir trimmet, men Mikke forstår ham ikke. Når han jager ekornene, ender Pluto med å velte treet. Det ender med at alle synger julesanger, bortsett fra Pluto. Munnen hans er dekket av en lapp som sier: “Ikke åpne før jul.”