Prom Pact
Det er skoleballsesong, og tredjeklassing på videregående, Mandy, og hennes beste venn og outsiderkollega, Ben, er omringet av overveldende «ballfrierier». Mandy er bare fokusert på å komme inn på drømmeuniversitetet sitt, Harvard, men når hun blir privatlærer for basketballstjernen Graham, må hun re-evaluere om drømmeskolen hennes er verdt prisen for alt hun tror på.
Det er høyden av skoleballsesongen, og tredjeklassing på videregående, Mandy, og hennes beste venn og outsiderkollega, Ben, er omringet av overveldende «ballfrierier» med 80-tallstema. Mandy er imidlertid fokusert på et annet mål: Sin livslange drøm om å gå på Harvard. Når hun finner ut at hun har blitt satt på venteliste, er hun fast bestemt på å gjøre alt hun kan for å komme av ventelisten, selv om dette betyr å be om hjelp fra den ene personen hun avskyr - den populære basketballstjernen Graham Lansing, hvis far er en mektig senator og Harvard-alumni. Når Mandy blir Grahams privatlærer begynner hun å innse at det er mer ved ham enn hun trodde, og kanskje mer ved livet enn Harvard.