Pluto kjøper gave
Pluto får en overraskelse når Mikke sender ham for å kjøpe salami hos slakteren, og han må slåss for å hindre at bulldoggen Butch stjeler den. Når Pluto kommer hjem med salamien, gir Mikke den til Butch som bursdagsgave.