Beinbanditten
Plutos forsøk på å grave opp et bein blir gjort vanskeligere av allergien hans mot gullris, og av et jordekorn som bruker beinet til å støtte opp tunnelen sin. Pluto og jordekornet slåss om beinet, og det ender med at jordekornet også blir allergisk mot gullris.