One Track Mind
"One Track Mind" følger ekornet Sophia, som legger ut på en togreise etter at venninnen Flora dør. Hun forlater den dystre, nedslitte byen, som speiler hennes eget sinn, for å dra tilbake til stranden der hun en gang hadde en helt spesiell dag med Flora.
Ekornet Sophia legger ut på en togreise etter venninnen Floras død. Hun forlater en dyster, nedslitt by – et speilbilde av hennes eget sinn – for å dra tilbake til stranden der hun og Flora delte en spesiell dag. Overveldet av sorg er Sophia dyster og utilnærmelig. Men på veien møter hun en ny venn, Robin. Sammen med den vakre naturen hjelper det nye vennskapet henne med å komme ut av skallet sitt. Hun begynner å bearbeide sorgen og innser at hun har lov til å føle glede og livslyst igjen, samtidig som hun bærer Flora med seg i hjertet. Vel fremme oppdager Sophia at hun ikke trenger å dra tilbake til den triste, grå byen hun følte seg fanget i. Hun blir værende på stedet som gir henne glede og håp.